Scheiden van geluid Virtual DJ?

Ik heb Virtual DJ HomeFREE en ik wil graag het geluid scheiden, namelijk het geluid wat niet gedempt is horen via me kop telefoon. Anders kan ik het natuurlijk niet op het goede moment mixen met de andere muziek. Mijn vraag is dus hoe doe ik dit? ik gebruik verder geen andere externe apparaten dan me luidsprekers welke in me laptop zitten en een koptelefoon en muis uiteraard.

Toegevoegd na 3 minuten:
het geluid wat het publiek zeg maar niet hoort wil ik via me kop telefoon horen, dus ik speel op deck 1 bijvoorbeeld afrojack en ik wil avicci op deck 2 gaan inmixen. dan wil ik deck 2 op me kop telefoon horen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Volgens de uitleg op de site (zie bron) moet je i.i.g. twee gescheiden uitgangen hebben waarbij de ene naar je stereo gaat en de andere naar je koptelefoon.

Met de PFL-knop kun je aangeven dat je een deck op de hoofdtelefoon wilt hebben. Je moet dan wel zorgen dat het volume van dit deck op nul staat of dat de crossfader naar het andere deck staat. Met de knop 'Headphone mix' kun je nu de mix tussen live en inmixen bepalen.